A fair price - a marketingben és az üzleti életben – nem más, mint az az ár, amit te, mint megrendelő, és az eladó is méltányosnak tart egy szolgáltatásért. Mondhatnánk azt, hogy a pillanat amikor a kereslet, és a kínálat találkozik, és pont annyiba kerül valami amennyit neked megér, de ez nem teljesen igaz. Elmondjuk mi a fair price, miért alkalmazzuk mi, és miért jó neked?

Tovább

Biztosan sok olyan cikket olvastál, vagy hallottál rengeteg olyan újságírói kérdést, ami arra irányult, hogy egyetlen szóval jellemezz egy céget, egy vállalkozást, egy szakmát. Mi is írtunk már hasonló cikkeket, de azt még soha nem tettük meg, amit most. Feltettük magunknak a kérdést, hogy mi az az egy szó, ami a legjobban leírja azt, hogy mitől jó egy fordítóiroda.

Tovább

Különös szakma a fordítás, mert nem feltétlen kell találkoznod megrendelőként az iroda munkatársaival, ezért gyakran az alapján választasz fordítóirodát, amit a honlapjukon olvasol. A legtöbb iroda azonban nagyon hasonlót ígér, így nem könnyű kiválasztani a számodra ideális céget. Elmondjuk, mi az az 5 dolog, amit majdnem minden iroda megtesz, és mi az a 3, amivel igyekszünk kitűnni a tömegből.

Tovább

Egy vállalatnak, de akár egy magánszemélynek is sok esetben támadhat igénye dokumentumok fordítására. Amennyiben ezt nem kívánjuk „házon belül” elintézni, akkor legtöbbször fordítóiroda igénybevételére van szükség. Ekkor merül fel a kérdés; mi alapján válasszunk ki egyet a sok, magát hasonlóan hirdető fordítóiroda közül? Az alábbi pontokban kigyűjtöttünk néhány hasznos tippet a kérdéskör kapcsán.

Tovább

Az ingyenes próbafordítás lehetősége mellett most további 6% kedvezményt biztosítunk megrendelésére!

Kérjen ingyenes próbafordítást!